29 Kasım 2011 Salı

HAFTALIK GÖZÜME TAKILANLAR...

 Seni ne zamandır istiyorum biliyomusun:( Sadelik ve asil şıklık....................
 Seni yeni keşfettim kusura bakma... Renkler model tam benim kış gardırobum içinsin...
 Seni ya opak çorapla birleştiririm yada güzel bir pantalonun üzerine...
 Seni ilk görünce vuruldum ...Çünkü glitter etkisi var sende...Yakan ise bana altıma gömlek giy trendi yakala diye bağırıyo.. Kot gömlek, yakalar kapalı muhteşem olursun ya... Benim ol Benim ol...
Şık bir kıyafetin üzerine alınabilecek hoş bir cape..Hekeste var ama senin gibi değil..Sen doğru biçim ve kumaştasın..Sen özelsin...

Seni ilk Moda Gurumuz Ece Sükanda gördüm ve işte benim tarzım bir etek dedim..


Deri ,kaliteli , hoş bir cluch...

Seni yazdan beri istiyorum bakalım ne olacak...İndirimde falan yakalarsam inş kaçırmam...


Bundan böyle salı günleride o hafta gözümüze neler takılmış onları yazalım belki 40 defa söylersem benim olurlar:) Bir kaç parça ürün seçtik tabiii bazıları bayadır gönlümde de:) İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder