12 Aralık 2011 Pazartesi

BUGÜN NE GİYDİM? (TURUNCU+SİYAH KARDEŞLİĞİ)


Bu sabah işe giderken her daim siyahı seven ben siyahla birşey birleşmeli şeklinde uynadım ve elime ilk geçen delikli turuncu kazağımı Siyah elbisemin üzerine giydim..Bu aralar en çok sevdiğim şeylerin başında geliyor elbise üstüne kazak fikri..Gayet rahat bir kombin ortaya çıktı..Vazgeçilmezim siyah opak çoraplarında birleşince değmeyin keyfime..Yani bugün güzel geçti kısaca..



Gelelim kombine:
Siyah Elbise (robe): NG Style (Şu sıralar takıntı markam)
Kazak:HomeStore
Çizme:Nine West
Çanta (sac): Bursa Kapalıçarşı

2 yorum:

  1. Çok hoş bir kombin olmuş, elbise üzerine kazak, bluz bence de çok kullanışlı ve rahat alternatifler :) Blogunu da sevdim...

    Ben de sizi bloguma beklerim, güzel yorumlarınızı da beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım güzel yorumlar için..Hemen bloğunda bir tur atıyorum:)

    YanıtlaSil