22 Aralık 2011 Perşembe

BUGÜN NE GİYSEM FİNALE DOĞRU...

Selamlar bugün ne giysemde finale doğru gidiyoruz..Bugün beğendiğim bir kaç arkdaş oldu..Yine Siyah-Beyaz hakimiyeti yine payet şıklığı yine  yine yine kazandı...İsterseniz resimlere geçelim..İyi seyirler....

Payet etek bu aralar ya deri etek ya payet etek fena taktım:)


Smokin tarzı ceketi, kurdale papyon şirin mi şirin olmuş... Saç makyaj bütünlüğü muhteşem...

Ayakkabılar olması gereken gibi sade idi..Opaklarımızla birlikte adeta görünmez olmuş dikkati payete vermemize neden oldu..süperrr... Ve arkdaş finalde...

2.Arkadaşımız finale kalmadı ama detaylarıyla beni büyüledi...

Şunlara bakın ya muhteşem..Benim ol benim ol:)

Çanta da fena değildi...


Geldim 3. arkdaşımıza sade şıklık abidesiydi...Siyah eteği altı daralan tül detay(Bu sene bolca bu detay kullanılıyor...) siyah zarif ayakkabılar, şık bir ipek bluz ve yeşil bir cluch...


 Yeşil cluchımız gayet hoş...
Ve arkdaşımız finalde....İyi şanslar...

2 yorum:

  1. 1.yarışmacının tarzını bende çok beğendim eteğine bittim ama ayakkabıları kaba gibi geldi.
    2.yarışmacının da herşeyini beğendim sade şıklık.Ama dedikleri gibi risk almamış
    3.sünü izleyemedim :(

    YanıtlaSil
  2. elbisemkokum: hımmm yorum süper olmuş...destekliyorum....:)

    YanıtlaSil