8 Aralık 2011 Perşembe

GİZLİ HAZİNEM 1 :) AYAKKABI DOLABIM...

Genellikle bahar - yaz  kullanılan ayakkabılar...Bu kısımda En sevdiğim ten rengi Nine west olan ve mor rengi olan Nine west ... Pembe mellissalarım:)

Bu kısımda yeşil Nine west lere bayılıyorum..



Şeker tadındaki NR39 ayakkabılarımı giymeye kıyamıyorum:)



Son gelen (markofoniden ) Nine west  botlarım çok sevdim:) Başımın tacıdır suan kendileri:)

Selamlar..Umarım haftanız iyi geçiyordur..Bu aralar intenetten yoğun bir online alışveriş yapyım bakalım ay sonu göreceğim neler yapmışım:) Her zaman bayaların merak konusu olan gardırop turuna bugün bende katıldım.. Genelde aylık takip ettiğim moda dergilerinde olsun tv programlarında olsun genellikle en merake dilen kısım gardırop karıştırma kısımlarıdır..Bugün benim aykkabı gardırobuma misafir oluyorsunuz.. Birinci bölüm olarak başlıyoruz..Sizlerde kendi ayakkabı dolaplarınızın resimlerine bana yollayabilir bloğumuzda yayınlayabiliriz...İyi seyirler...

2 yorum:

  1. Ben de ne zamandır blogumda bir gardrop postu yapmayı düşünüyordum tabii en geniş yer alacak kısım şüphesiz ayakkabılar olacaktı. Sende görünce aklıma gedi , belki yakında yaparım ben de :)
    Teşekkür ederim blogumu izlediğin için. Ben de izliyorum keyifle :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Blogumu izlemeniz büyük keyif benim için...çünkü severek takip ediyorum sizi...merakla dolabınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil