31 Aralık 2011 Cumartesi

VE SONUNDA BUGÜN NE GİYSEMİN BİRİNCİSİ...

3. Olmamış ya:(

2.

Renklerr hoş...

Çanta çok büyük....

Ivana Sert gayet hoş ve zarifti..

Maskeli gizemli finalist...

Verdanın tasma yakası çok hoş bende ondan istiyorum...Sema öztürkte geceyi gayet iyi götürdü kibar hoş bir bayan....


Ve kazanan yasemin hanım...Detaylı elbisesini bulunca koyacağım inş...

Uzun bir maratonun arkasından dün gece düzenlenen finalde 1.Yasemin hanım(zümrüt yeşili elbisesi siyah dantel detaylı derin yırtmaçlı elbisesi ile ve üzerinde hoş bir kaftan tarzı dış giyim) özenmiş çalışmış uğraşmış ve bir bütün olarak hoştu. 2. Betül hanım tesettürlü hoş bir kombin yapmış..Renkler hoş Amma velakin şalını salık ve dağınık bırakmasaydı keşke..Bir de o çantayı hiç almasaydı...3. İse Enterasan boyu uzun olduğundan dolayı verilmiş gibi duruyor stil adına bir şey görmemiştim yarışma boyunca...Neyse benim favorim Sezen hanım ise akşam bir mutsuz bir utangaç kendine güvenden çok uzaktı..Elbisesi hoş olması yetmedi... O daima bir bütün oluştururdu pardüsesi falan ama akşam çok özenmemişti üzüldüm... Karın kısmını kocaman yapan bir tasarım ile karşımızdaydı Kısacası hakeden kazandı...Gelecek sene ne olacak bakalım...

Güzel yıllar diliyorum...

4 yorum:

  1. bence hakeden kazandı çok etkileyici bakışları olan bir kadındı, kıyafeti de podyumdakilerin ennn iyisiydi.

    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. ♥ Heels Are My Drugs ♥ bloğuma hoş geldin.. Kesinlikle katılıyorum tepeden tırnağa özenmiş tek kişiydi... Hem zarif hem hoştu....

    YanıtlaSil
  3. benim favorimde yasemindi.kesinlikle hak ettiğini düşünüyorum. tüm yarışma boyunca çok özenli ve kendine ait bir tarzı olduğunu gösterir bir şekildeydi giydikleri.

    YanıtlaSil
  4. elbim kokum:demekki hepimizin bbeğenisini kazanmış haketmiş:) yorumun için teşekkürler...

    YanıtlaSil