27 Şubat 2012 Pazartesi

84. Oscar ödülleri sahiplerini buldu....

84. Oscar ödülleri dün sahiplerini buldu....Bu sefer sadece beğendiklerimi yayınlamak istiyorum...Liste baya kabarık yoksa:) Ama yine sadec şık Angelina ve eşi bence:)))) ..... Payetler, Taftalar kullanıldı...Renkler hoştu...Sİyahlar ,Kırmızılar, Nude tonları ve sezonun moda rengi mint yeşilleri kırmızı halıda yer aldı.....


Çok zayıf yahu:) Kim der bu bayanın bir kucak çocuğu var:) 

Lopez her daim kadın:)

Mint yeşili bu sene kırmızı halıya damgasını vurdu...

Gwyneth-Paltrow enterasandı dış kıyafeti ile...

Yakışmış....


ÖDÜLLER

84. ödüllerini kazananların listesi şöyle:

En İyi Film:
The Artist

En İyi Yönetmen: Michel Hazanavicius (The Artist)

En İyi Kadın Oyuncu: Meryl Streep (Demir Leydi)

En İyi Erkek Oyuncu: Jean Dujardin (The Artist)

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Octavia Spencer (Duyguların Rengi)

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Christopher Plummer (Beginners)

En İyi Yabancı Film: A Separation (İran)

En İyi Belgesel: Undefeated

En İyi Özgün Senaryo: Woody Allen (Paris'te Geceyarısı)

En İyi Uyarlama Senaryo:
Alexander Payne, Nat Faxon and Jim Rash (Senden Bana Kalan)

En İyi Animasyon: Rango

En İyi Kısa Animasyon: The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore

En İyi Sanat Yönetmeni: Hugo

En İyi Sinematografi: Hugo

En İyi Kostüm Tasarımı: The Artist

En İyi Makyaj: Demir Leydi

En İyi Kısa Metrajlı Belgesel: Saving Face

En İyi Canlı Aksiyon Kısa Film: The Shore

En İyi Görsel Efekt: Hugo

En İyi Film Montajı: Ejderha Dövmeli Kız

En İyi Ses Montajı: Hugo

En iyi Ses Miksajı: Hugo

En İyi Müzik: The Artist

En iyi orijinal şarkı: Man or Muppet (The Muppets)

Jean Hersholt İnsanlık Ödülü: Oprah Winfrey

Onur Ödülü: James Earl Jones

Onur Ödülü: Dick Smith

2 yorum:

  1. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    HOŞ KARELER
    BANA DA BEKLERİM
    .:)

    YanıtlaSil
  2. bir kase lezzet..teşekkürler canım..bende hemen senin bloğuna ışınlanıyorum:)her zaman beklerim:)

    YanıtlaSil