19 Şubat 2012 Pazar

MOSKOVA HATIRALARI....

Selam nadide takipçilerim...Geçen yıl gittiğim Moskovadan bir kaç resim paylaşayım dedim...Benim Hoş ve farklı bir seyahatti...Farklı yerler görüp farklı lezzetler tatmayı, farklı alışveriş yerleri ile karşılaşmak bana büyük haz veriyor...Moskovada gördüğüm her bayan güzel olurmu yahu gerçekten güzeller.. Hepsi sarışın hepsi renkli gözlü hepsi uzun ve ciltleri bebek gibi...Gitmeden önce araşatırmıştım bakalım ucuzmu nasıl diye birde baktım dünyada en pahalı şehirlerdenmiş:) Hüsrana uğradım:) Neyse Resimlere geçelim bakalım İyi seyirler....
Kızıl Meydandan görüntüler...


Bu da kızıl meydanın göbeğinde bir alışveriş merkezi...Ama sadece büyük markalar var...


İşte en lüks alışveriş merkezi GUM dan görünütüler..Buberryler, Gucciler, Moshinolar bla bla...:)





Burası da pazarı gibi bişeyi ..Sadece hediyelik eşyalar satılıyor...Bunlar peçetelikler...


Bütün insanlar kalpakları ve kürkleri ile geziyor...Bayan  biraz ilginç olmuş...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder