19 Mart 2012 Pazartesi

BUGÜN NE GİYDİM....




Bugün ne giydim???
(Qu'est-ce que je portais aujourd'hui)

Gömlek:Shirt:Chemise:Tommy H.
Bolero:Jacket:Veste:Park Bravo
Kot:Jean:Zara
Ayakkabı:Shoes:Zara
Çanta:Bag:Sac:C&Keith

Selam benim değerli takipçilerim..Pazartesinizin güzel başladığını ümit ederek  kombinime geçeyeim..MAVİ GÖMLEK+JEAN İKİLİSİ ni kullandım..Birde buna bolero ekleyince böyle bişeyler oldu..Çok kullanmadığım bir parçadır kendileri...Park Bravodon bir anlık seçimle aldım kendilerini..Ama severek kullanıyorum bu aralar... Deri eteğimle birleştirip ciddilik katarken bugün de kot ile birleştirip spor bir havaya sokmuş oldum...Gölek ve kot ikilisi her daim sevmişimdir ... Kolay kaçış noktasıdır kendileri...Neyse lafı çok uzatmadan resimlere geçelim..Kendinize çok iyi bakın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder