26 Mart 2012 Pazartesi

BUGÜN NE GİYDİM????

Qu'est-ce que je portais aujourd'hui?
What I wore today?

Selam bayanlar nasılsınız pazartesiniz güzel başladı mı? İştemiydiniz , evdemiydiniz yoksa alışveriştemi:) Ben iş çıkışı arkadaşıma gittim güzel keyifli bir muhabbet daha ne olsun...Bakalım giderken neler giymişim...Bir önceki postumda yer alan koton konusu beni buralar fena sardı..Çünkü beğenerek ilk defa bir kucak dolusu ipek gömlek aldım:) İlkini bugün kombinledim..Şirin mi şirin bir gömlek bakalım sizinde gözünüze Kotonda güzel birşeyler çarptımı? Dolabınıza Birşeyler ekledinizmi? Sözü burada kesiyor resimlere geçiyorum ..İyi seyirler...



Bugün ne giydim???
(Qu'est-ce que je portais aujourd'hui)
 
Gömlek:Shirt:Chemise:Koton
Hırka:Jacket:Veste:H&M
Kot:Jean:ADL
Ayakkabı:Shoes:Stradivarius
Çanta:Bag:Sac:Nine West


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder