7 Mart 2012 Çarşamba

KEDİLİ GÖMLEK BİR Kİ BİR Kİ:)



Yaşasın havalar ısınmaya başlıyor sanki...Biraz ısınalım Allah'ım sen yardım et.... Hastalıklardan baş kaldıramıyorum bayanlar sizler iyi geçiriyorsunuzdur umarım..Bugün Ankara 'ya yolculuk var...Yarında Marni koleksiyonu  inş bir şeyler kapabilirim....:) Bol bol Macaron yiyeceğim:)   Kotondan aldığım kedili gömleğimi ve deri eteğimi giydim.. Ben bu eteği üzerimde paralayacağım sanırım:)
Ankaradan haberlerle görüşürüz bayanlar..Ben size sezonun yeni ürünlerini yayınlamaya devem edeceğim.Sağlıcakla kalın....

6 yorum:

  1. harika olmuş bu kombin canım ...

    YanıtlaSil
  2. etek çok şık =) ama ankara buzz gibi böyle gelirsen çok üşürsün ! =)

    YanıtlaSil
  3. kombin çook güzel...
    deriye bayılırım...
    gülegüle kullan canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm bende üzerimden çıkarmıyorum::)))

      Sil
  4. Teşekkürler cnm guzel yorumun için...

    YanıtlaSil
  5. Alice cim yok canım böle gelmiyom:)) kalın giyinip gelicem

    YanıtlaSil