12 Eylül 2012 Çarşamba

BUGÜN NE GİYSEM YENİ SEZON...

Program başladı ve bize birçok malzeme oluşmaya başladı...Yeni sezona ilk transfer Çağla Şikel... Bir nebze iyi oldum diyorum çünkü iyi eleştiriler yapıyor(acımasız:))... Tarzı çok beni yansıtmasa da eleştirilerini sevdim...
Özge Ulusoyun ön tarafa gelmesi pek olmadı çünkü eleştirmeye kıyamıyor...Buda olmuyor...Uğurkanı öne alsak olur:)
 Neyse üç bayan ve bir hakan var elimizde bu senelik ..Bakalım neler olacak... 
Çağlanın giydiği elbise dikkatimi çekti...Muhteşem...Hem kalem elbise formu hem puantiye hem omuzda dantel birleşimi tek kelimeyle muhteşem olmuş..Hele neon küpeler...İşte modayı üzerinde sergiliyor...
Bakalım ileryen bölümlerde neler göreceğiz:) İyi seyirler...







8 yorum:

  1. Aaa ne zaman başladı yaa :D Bende bekliyordum ama hiç denk gelmedim reklamlarına şaşırdım yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iremcim bu hafta başladı...Güzel gidiyor bakalım:)

      Sil
  2. Bu küpeleri nerden alabiliriz??? Cok istiyorum!! Üstelik her gün degisik rengini giyiyor.. Acaba para mi aliyor onlari takarak?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılıyorum onlara...mon reve markası...lidyana veya gimora sitelerinde bulabilirsin sanırım...

      Sil
  3. Elbiseye bayildim, nerde bulabilirim ??

    YanıtlaSil
  4. A46 TUVANAM BÜYÜKÇINAR MARKASI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRLER CANIM BİLGLENDİRME İÇİN.. HARİKA BİR ÜRÜN...

      Sil